hoe je energieopslagkosten met klanten bespreekt
rondom-hoe je energieopslagkosten met klanten bespreekt
Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet!
Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet! Marketing les 1: klanten behouden is vele malen goedkoper dan het werven van nieuwe klanten. Toch zien we in de praktijk dat organisaties vaak meer moeite doen om nieuwe klanten binnen te halen en hun relatie met bestaande klanten enigszins verwaarlozen.
Gebruikstips voor je energie | Consumentenbond
Met deze bespaartips kun je flink besparen op je energierekening. Soms moet je wel eerst investeren, maar dit verdien je …
7 Strategieën om meer te verkopen bij bestaande klanten
Als je heel veel tijd doorbrengt of belt met inkopers, technische medewerkers, projectleiders, enzovoort, ga je hen vaak zien als je klanten. En dat zijn ze natuurlijk ook. Maar niet de enige.
Energiekosten berekenen | Consumentenbond
Energiekosten berekenen. In onze Vergelijker berekenen we je energiekosten zo nauwkeurig mogelijk. Daarvoor is het wel belangrijk dat het ingevulde verbruik …
Hoe voer je een goed gesprek met je klanten? | Places
Er zijn tegenwoordig veel manieren om klantcontact te onderhouden. Toch geven de meeste klanten voorkeur aan telefonisch contact, al helemaal bij lastige vragen of urgente problemen. Als ondernemer kun je jezelf onderscheiden door aandacht te geven aan je klant. Dit doe je door de juiste gesprekken te voeren met je klant. Maar hoe doe je dat …
Zelforganisatie: Wat is het? En hoe start je met zelforganisatie ...
Blije medewerkers leiden vervolgens tot blije klanten. Een mooie bijvangst van zelforganisatie is dat deze vorm van organiseren vaak lagere kosten met zich meebrengt. Hoe regel je zelforganisatie in de praktijk? Je stelt een team verantwoordelijk voor teamresultaat. Een manager bespreekt eens in de zoveel tijd de stip op de horizon met …
Hoe voorkom je irritatie naar veeleisende klanten?
Heb jij het wel eens meegemaakt dat je boos bent op een klant, een veeleisende klant? Soms zijn er van die klanten die een bepaald verwachtingspatroon van je hebben en dat ook niet onder stoelen of banken steken. Het verwachtingspatroon kan soms zo sterk zijn dat jij je min of meer verplicht voelt o
Hoe houd je de dialoog met klanten? Blijf in gesprek, …
Deze vier tips helpen om in dialoog te blijven met je klanten. ... Maar hoe doe je dat? Vier tips om je beter met klanten in gesprek te laten zijn: 1.Zorg voor interactie met de klant. Het is nog niet zo heel lang geleden dat …
Klantarena: vijf tips
Een klantarena is een manier om feedback op te halen over hoe jouw klanten de dienstverlening ervaren. Je nodigt je klanten hierbij uit, waarna je met ze in gesprek gaat. Spannend, maar wel heel leerzaam. Het kan …
Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten in 2024
Het gaat er niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je iets zegt. Benader je gesprekspartner vanuit een gelijkwaardige positie. En hoe simpel het ook klinkt: kom je afspraken na. Net zoals in ieder andere relatie, gaat het in de relaties met je klanten om vertrouwen. 2. Wees oprecht geïnteresseerd.
Hoe voer je een effectief telefonisch gesprek met de klant?
6. Oefen een aantal gesprekken voordat je begint met de telefonische gesprekken met klanten. 7. Telefonisch een goed gesprek voeren met de klant is een vak! Volg een training en laat je coachen on the job. Je zult gemakkelijker het doel van je gesprekken halen en meer plezier in je werk beleven. Succes!
7 tips om (beter) te onderhandelen met (potentiële) klanten
"Hoe meer alternatieven je hebt, hoe minder afhankelijk je van die ene mogelijke samenwerking bent en hoe rustiger je zal zijn in de onderhandeling", aldus Ellen. "In de audiovisuele sector wordt gezegd: ''Om een goede tv-serie te maken, heb je drie zaken nodig: een goed scenario, scenario en scenario.''
Hoe bespreek je de kosten van een feest met klanten?
Ik vertel hoe je duidelijk met klant communiceert over de kosten en hoe je omgaat met onderhandelingen. 1. Transparantie. Leg in eenvoudige bewoordingen uit waarom de kosten van een feest de investering waard zijn en welke voordelen dit voor de klant met zich meebrengt. Het geld is vaak niet eens hun issue.
Alle ABN-klanten worden doorgelicht: hoe gaat de bank dat doen?
Dat kan voor een groot deel geautomatiseerd gebeuren, maar er zullen ook klanten gebeld moeten worden om te vragen hoe de vork in de steel zit, vertelt een woordvoerder. ... Uiteraard checkt de bank ook of je niet op een zwarte lijst staat, bijvoorbeeld omdat je banden met terroristen of georganiseerde misdaad hebt. Ook als je in het nieuws ...
11 tips om thuis energie te besparen | Tibber Magazine
Hoe bespaar je energie thuis? We delen 11 kleinere en grotere tips met je, die je helpen om je energiekosten te verlagen.
Boze klanten, hoe ga je daarmee om zonder ze te verliezen?
Dit artikel bespreekt hoe bedrijven om moeten gaan met boze klanten en hoe het op een effectieve manier aanpakken van klachten kan bijdragen aan een positieve klantbeleving. Het legt uit hoe een goede klachtenbehandeling ertoe kan leiden dat boze klanten worden omgezet in tevreden klanten en hoe slechte ervaringen kunnen worden voorkomen door ...
iDEAL-betalingen voor ondernemingen | Stripe
iDEAL is een betaalmethode in Nederland die het afrekenproces stroomlijnt door de bankrekening van een klant te koppelen aan online ondernemingen. Uit gegevens van de Betaalvereniging Nederland blijkt dat iDEAL in 2022 meer dan 1,2 miljard transacties heeft verwerkt, een cijfer dat suggereert dat Nederlandse klanten een sterke voorkeur hebben …
Hoe jij jouw klanten bereikt en overtuigt
Stap 2: Kies je niche Met wie wil jij graag rond de tafel en hoe ga je dat regelen? Welk gereedschap heb je hiervoor nodig? Welke middelen passen bij jou, jouw bedrijf én jouw doelgroep? Je ontdekt hoe je jouw klanten bereikt en hoe je kostbare tijd en energie overhoudt. Stap 3: Jouw unieke verhaal
Hoe klanttevredenheid KPI''s meten: 10 Metrics
Deze metriek geeft weer hoe tevreden je klanten zijn met hun interactie met je merk/bedrijf. Het verwijst naar het percentage klanten dat ophing, ophield of de verbinding verbrak voordat ze met de medewerker van de klantenservice spraken. Je moet zowel succesvolle als onsuccesvolle interacties bijhouden om de abandonment rate nauwkeurig te ...
Met deze tips creëer je voor Nederlandse klanten een
Deze blog is de eerste in een serie van vier rond het State of the Connected Customer Report deze blogs lees je Nederlandse inzichten over hoe je vertrouwen wint en de klantervaring verbetert, hoe digitale marketing je merk onderscheidt en hoe digital-first omnichannel-strategieën nieuwe en verbeterde manieren creëren om met consumenten …
Omgaan met klachten en moeilijke klanten
Een ontevreden klant, daar zit je niet op te wachten. En toch: een klacht is een kans. Wanneer een klant de moeite neemt om zijn onvrede te laten blijken, biedt dat je de mogelijkheid de klant alsnog tevreden te stellen en de klant te behouden. Ook kun je van klachten leren hoe je het in het vervolg beter kunt doen.
Hoe omgaan met lastige klanten
Uiteraard vermijd je het liever, maar eerlijk is eerlijk, af en toe zijn er moeilijke situaties met klanten. De ene klant kreeg een verkeerde bestelling en stuurt je een vlammende e-mail. De andere klant eist dat je morgen zijn dak komt herstellen, maar dit past echt niet in je agenda. We weten dat het erbij hoort en toch kan het knap lastig zijn. Bewaar je eigen …
Hoe ga je aan de slag met de WhatsApp Business-app
WhatsApp Messenger: Meer dan twee miljard mensen in meer dan 180 landen gebruiken WhatsApp om in contact te blijven met vrienden en familie, waar en wanneer zij maar willen. WhatsApp is gratis en biedt een eenvoudige, veilige en betrouwbare manier om berichten uit te wisselen en te bellen, en is beschikbaar op telefoons over de gehele wereld.
Energiekosten berekenen 2024 | Bespaar op je energierekening ...
Hoe bereken ik mijn energiekosten? Wil jij je energiekosten berekenen? Dat kan gemakkelijk via de energievergelijker van EnergieKiezer . Dit gaat als volgt: Vul je …
Effectief omgaan met lastige klanten
Niemand wordt blij van lastige klanten. Toch is het iets waar veel ondernemers vroeg of laat mee te maken krijgt. Misschien is de kritiek die je ontvangt (deels) terecht. Misschien ook helemaal niet. Hoe dan ook moet je het gesprek aangaan. En dat zijn niet altijd de aangenaamste gesprekken. Hoe je dit op een goede manier aanpakt? Dat leggen we uit …
5 tips voor effectief overleggen met collega''s of klanten via de ...
Zoom: als je met je team veel digitaal overleg hebt en ook met klanten, dan is Zoom in mijn optiek het beste. Zoom is de betere versie van Whereby. Zoom is de betere versie van Whereby.
Psychologische beïnvloeding van gedrag en de klant in je bedrijf
Als je oplet, laat de klant genoeg koopmotieven zien. Met de juiste vragen achterhaal je de behoeften en verwachtingen van de klant. Laat merken, dat je de klant begrijpt. Nu je weet hoe klanten denken, kun je echt inspelen op de behoefte van de klant. Met gesprekstechnieken overtuig je de klant om zaken met jou te doen.
Een review vragen aan klanten: waarom dit goed werkt en hoe je …
Google Reviews. Dit werkt alleen als je ook een Google My Business account hebt. Hier zie je hoe je Google Reviews aanzet voor jouw bedrijf. Facebook beoordelingen. Deze kunnen je klanten op je Facebookpagina achterlaten onder het kopje "Beoordelingen". Je moet deze optie wel aanzetten op je site!
Je energierekening: Zo zit deze in elkaar
Want met inzicht in je energierekening vergroot jij je mogelijkheid om te besparen op je energiekosten. Zo kun je beter beslissen of je nog goed zit met je huidige contract of dat …
Hoe ga je om met lastige klanten?
Verschillende klanttypen; hoe ga je ermee om? In de Beautyprofessional over lastige klanten van 30 maart 2020. Sommige mensen bereiken nou eenmaal je irritatiegrens eerder dan anderen. De één ergert zich hieraan, de ander daaraan. Ingrid Bannink geeft samen met een andere trainer aan hoe je de verschillende klanttypen herkent en hoe je er mee ...
Hoe kan ik meer klanten aantrekken en opvallen in de markt?
Volg je mij al langer volgt, dan weet je dat ik altijd aankaart hoe belangrijk het is dat je weet tegen WIE je het hebt. Dat je jouw potentiële klanten door en door moet kennen. Net als je BFF (best friend forever). Waardoor je klanten kan aantrekken waar jij zo happy van wordt. Op de juiste manier. Met teksten en beeldmateriaal dat bij ze past.
Klantarena: vijf tips
Een klantarena is een manier om feedback op te halen over hoe jouw klanten de dienstverlening ervaren. Je nodigt je klanten hierbij uit, waarna je met ze in gesprek gaat. Spannend, maar wel heel leerzaam. Het kan je namelijk enorm helpen je product of dienst te verbeteren. In dit artikel vertellen we je: Hoe je een klantarena doet
Energiekosten: welke zijn er? (+ berekenen)
Door je verbruik te verminderen en te wisselen van energieleverancier kun je iets doen om je energiekosten te verlagen. Om je wegwijs te maken …
Hoe om te gaan met boze klanten: 17 tips, sjablonen en …
Maar nu je weet hoe je om moet gaan met ontevreden klanten, hoef je de interactie niet langer te vrezen, maar kun je het als kans zien. Je klanten centraal stellen in je bedrijf, empathie tonen naar de klant en kopers tevreden houden is de beste manier om klantenloyaliteit te creëren en je bedrijf te laten bloeien.
Tevreden Klant: 7 tips om de klanttevredenheid te verhogen
Door zo''n voorbeeld te stellen en een terugbetaling te doen of een betwistbare situatie in hun voordeel op te lossen, laat je zien dat je merk empathisch is en dat het om de klanten geeft. Dat is een geweldige set van kwaliteiten om te laten zien, want klanttevredenheid is meestal een tweerichtingsverkeer.
Hoe houd je de dialoog met klanten? Blijf in gesprek, 4 tips
Deze vier tips helpen om in dialoog te blijven met je klanten. ... Maar hoe doe je dat? Vier tips om je beter met klanten in gesprek te laten zijn: 1.Zorg voor interactie met de klant. Het is nog niet zo heel lang geleden dat communicatie vooral eenzijdig was, namelijk vooral van leverancier naar klant. ...
Energiekosten 2024 l Bereken & Bespaar op je energie
Je kunt je energiekosten berekenen door je energieverbruik en je postcode in onze vergelijker in te vullen. Aan de hand van deze gegevens krijg je snel en eenvoudig een …
De opbouw van je energierekening uitgelegd | Vattenfall
Je energierekening bestaat uit vaste en variabele kosten. Een uitleg van de energierekening kan helpen als je energieleveranciers wilt vergelijken. We adviseren je in dat geval goed …
Hoe vind je klanten als startende zelfstandige?
Gelukkig heb je tegenwoordig heel wat kanalen om met je klanten in contact te komen. Wees vindbaar voor je doelgroep. Om door je doelgroep gevonden te worden, moet je wel aanwezig zijn daar waar jouw toekomstige klanten zich bevinden. Jouw hele communicatiestrategie hangt dus af van je doelgroep: Zijn jouw klanten bedrijven of …